Notas sobre la Conferencia de Gabriel Ginebra

Ahir dimecres, 27 de setembre, a la seu del Col.legi d'Economistes de Catalunya, va tenir lloc la conferència "Del reconocer (in)Competencia al pleno despliegue de la Competencia" impartida per Gabriel Ginebra i Serrabou, doctor en organització empresarial per IESE Business School. professor d'Habilitats Directives de la Universitat Abad Oliba CEU de Barcelona i acompanyat d'Esteban Sitges, director executiu d'APDO, promotor de l'Institut d'Intangibles i membre de la Comissió d'Intangibles de l'ACCID i Salvador Guasch, economista, humanista i president d'honor de la Comissió d'Intangibles de l'ACCID.

La sessió va estar plantejada com un taller pràctic de degustació del programa de Transformació de la (in)Competència. Partint de la premissa que totes les persones es consideren llestes i preparades i tot i això, es veuen embolicades en dinàmiques que no s'enfronten de la millor manera. És virtut del director la humilitat de reconèixer la pròpia incompetència i gràcies a l'acceptació de les limitacions, saber manejar-les, canviar l'enfocament i aconseguir millorar. La Incompetència és una realitat, que sembla inevitable. Si es veu com una manera d'aproximar-se a la veritat; com a punt de partida per aprendre, créixer i potenciar nostres competències en el futur, podrem prendre Consciència, Diagnosticar dificultats i Palanques per a la Transformació.

Aquest acte va estar coorganitzat a iniciativa dels membres de la Comissió d'Intangibles d'ACCID i APDO (Asociación de Profesionales en Desarrollo de la Organización).

También en:
FacebookTwitterYoutubeLinkedin